Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wiolla024 | użytkownik

imię i nazwiskowiolek adres zarejestrowany06.08.2009 @19:37:56 ostatnio na stronie07.10.2017 @13:34:02

ciągła euforia z 5 sekundowymi przerwami na mały marazm !



the dreadnoughts is the best

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13039392
digarty47 komentarze995 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aniulawiewiora    15.05.2010 @13:55:26
Dziekuje no a wiec zaczynam polowanie na nowe digarty z Twojej strony xD
~aniulawiewiora    15.05.2010 @13:47:53
no to Kochana jak tak to ja bede slodzic jeszcze bardziej;D pozwol ze Cie bede sledzic
~aniulawiewiora    15.05.2010 @13:38:59
Prosze No mi rowniez pod gust podpadly ta akurat to taka adumana krolewna..pani swego swiata ciesze sie ze ktos jednak na tym swiecie stara sie interpretowac moje prace nikeotrzy to tylko palna ladne jak nk pod zdjeciami i tyle..xD
~sisiisis    15.05.2010 @13:36:06
~aniulawiewiora    15.05.2010 @13:32:32
oo dziekuje wlasnie takich slow mi brakowalo do opisu
~FreeSoul    13.05.2010 @13:00:53
Czemu? W sensie czy to Twoja droga?
Wiesz co Ci powiem tak może pół na pół w temacie, ja na przykład jadę na egzaminy (o ile zdążę z tą teczką;P) raczej tylko po to żeby zobaczyć na czym polegają, bo nawet nie liczę żebym przeszła chociaż jedną część. Ale nie odpuszczę, mimo że nie jestem pewna czy to co wybieram jest tym, co chce robić. Bo jak się uda (chociaż tak jak napisałam wcześniej;P), to zawsze będę miała możliwość przekonania się, czy takie obawy przed były uzasadnione. A zrezygnować zawsze można, za to w tym przypadku nie w ciemno. A myślisz tylko o rzeźbie ( o ile dobrze myślę), czy bierzesz pod uwagę jakiś inny kierunek?
~maciek238498    12.05.2010 @22:26:38
to bardzo miłe słowa, dziękuję. ; )
~leander    12.05.2010 @19:49:57
W Krakowie na ASP jestem.
~leander    12.05.2010 @19:39:09
Dzieki Tez widze, ze walczysz ostro. Zazdroszcze szczegolnie rzezby.
~tokorbol    12.05.2010 @19:36:55
Miło mi ! Dzięki !
~skrzyplocz    12.05.2010 @14:09:31
nie wiem mała. pewnie tak. może już zupełnie po maturach. ja mam jeszcz jutr ustny pl, za tydz ustny ang
~FreeSoul    11.05.2010 @18:24:48
Kraków i Wrocław. Z tym że na razie mam dopiero ...dwie skończone prace do teczki? I licho to widzę, ale zobaczymy czy zdążę się wyrobić . A Ty ?
ostatnio edytowane: 2010-05-11 18:27:14
~factum    11.05.2010 @16:53:47
Zapraszam do nowootwartej grupy (Klubu) ....

/http://www.digart.pl/grupy/14097/Club_Orgazmotron/
_______
Piorunochron na szczycie wiezy koscielnej jest najlepszym dowodem
na to, ze wszyscy miewamy czasami watpliwosci.
~FreeSoul    10.05.2010 @17:37:06
Ja chyba o spotkaniach będę dopiero myśleć po egzaminach/;P jaszcze nie mam ani zdanej matury ustnej ani zrobionej (podobnie) teczki, a trzeba się do tego w końcu mocno przyłożyć no i w zasadzie to właśnie u mnie, grzebanie po stronach internetowych ASP
~FreeSoul    10.05.2010 @16:25:21
Co tam? To ci dopiero profilowe kobitko ;D
ostatnio edytowane: 2010-05-10 16:25:45
~volbeat    13.04.2010 @19:57:27
Yhy Już druga osoba mi to mówi, chyba się trzeba dostosować Dzięki za radę
ostatnio edytowane: 2010-04-13 19:58:17
_______
Hodie Caesar, cras nihil...
~volbeat    13.04.2010 @19:51:32
Nie zamydlać znaczy że co?
_______
Hodie Caesar, cras nihil...
~katya0000    08.04.2010 @01:37:26
Próbuj bo masz dryg do tego : )życzę powodzenia i trzymam kciuki. Dobranoc
~katya0000    08.04.2010 @00:27:01
W tworzeniu jest tak : 10% talentu i 90% pracy
Ja myślę że na rzeźbę dostałabyś się bez problemu.: )
~katya0000    07.04.2010 @19:57:54
dziękuję : ) widzę, że malarstwo Twoje także na wysokim poziomie tak jak i rzeźba : )
^Ajlona    01.04.2010 @19:39:44
Dzięki piękne
~bruen    30.03.2010 @08:30:56
aaaaaaa!

cóż za komentarz :D
dzięki
~roberttomak    29.03.2010 @21:23:00
Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam!
~mydisease    29.03.2010 @16:19:11
Dziękuję Masz rację..
~SURREALART    28.03.2010 @23:25:30
Dzięki pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt